Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

Ziraat Bankası müşteri hizmetlerine direk bağlanmak için bilinmesi gerekli olan bazı numaralar mevcuttur. Müşterilerin kullanacağı bu numaraların yardımı ile direk bağlanma işlemi gerçekleştirilebilecek ve bununla birlikte uzun vakit telefonda işlem yapmaktan kurtulacaklardır. Peki, müşterilerin ziraat bankası müşteri hizmetlerine direk bağlanma yapabilmeleri için neler gereklidir? Ne tür işlemler yapılır?

Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

Ziraat Bankası iletişim merkezi sayesinde birçok müşteri istedikleri yerde ve zamanda diledikleri an bankacılık işlemlerine kolayca ulaşabilirler. Haftanın 7 günü ve 24 saati kesintisiz olarak hizmet veren müşteri hizmetleri, bireylerin finansal işlemlerini yapabilmeleri adına oldukça yardımcıdır. Her müşterinin ulaşabileceği hizmet numaraları şunlardır:

  • 444 00 00
  • 0850 220 00 00

Kişiler bu numaralardan birini arayarak kendilerine verilecek olan talimatları sırası ile takip ederek, kendisine uygun olan herhangi bir işlemi seçip hızlı ve kolay bir şekilde işlemlerini gerçekleştirebilirler.

Operatörde İstenecek Olan Bilgiler

İlk olarak yapılması gereken 444 00 00 veya 0850 220 00 00 numaralı müşteri hizmetleri aranmalı.

  • Daha sonra karşınıza çıkan menüleri ve bazı uyarıları da dinledikten sonraki adımda banka sizlerden çeşitli bilgiler isteyecektir. Bunlar: Cep telefonu numarası, kart numarası, size verilmiş olan müşteri numaranız, T.C. Kimlik numaralarınız ve bazı ufak bilgiler. Bu bilgiler verildikten sonra diğer işleme geçilecek.
  • Verilen bilgiler ardından sesli yanıt sistemi karşınıza çıktığında ilk olarak müşteri temsilcisi diyeceksiniz, ardından bunların dışında diyerek bir diğer işleme devam edin.
  • Olur da sesli yanıt sistemi sizlere bir hata verirse, karşınıza gelecek olan menüde sırasıyla 1-6-0 rakamlarını tuşlayın. Tuşlama işleminde muhakkak 1 saniye aralıklarla uygulayın. Daha sonra müşteri hizmetlerine direk olarak bağlanacaksınız.
İlginizi Çekebilir  Sodexo Paraya Nasıl Çevrilir?

Müşteri Hizmetlerinde Yapılabilecek İşlemler

Siz Ziraat Bankası müşterilerinin, müşteri hizmetleri ile yapabileceği işlemler şunlardır:

  • Hesap işlemleriniz.
  • Para transferi işlemleriniz.
  • Yatırım işlemleriniz.
  • Kart işlemleriniz.
  • HGS ve OGS işlemleriniz.
  • Şifre işlemleriniz.
  • Ödeme işlemleriniz.
  • İnternet bankacılığı ile ilgili destek hizmetleri.
  • Başvurularınızı ve başvuru sonucunuz ile ilgili takipler.

Son olarak bilgi alma işlemlerinizi Ziraat Bankası müşteri hizmetlerinden kolay ve hızlı olarak gerçekleştirebilirsiniz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*